TURNIEJ DZIEWCZĄT r. 2005 W WINNICY

2 marca 2017

XIII OGÓLNOPOLSKI TURNIEJ DZIEWCZĄT r. 2005 O PUCHAR PRZYJACIÓŁ PIŁKI RĘCZNEJ W WINNICY

1.CEL ZAWODÓW:
• popularyzacja piłki ręcznej wśród dzieci,
• dostarczenie radości ze współzawodnictwa
• wychowanie zawodniczek w myśl sportowej rywalizacji fair play,
• doskonalenie rozwiązań organizacji imprez sportowych
• przeciwdziałanie zjawiskom agresji i patologii wśród dzieci i młodzieży,
• wyłonienie najlepszych zespołów i zawodniczek,
• wdrażanie do kulturalnego kibicowania,
• wymiana doświadczeń sportowych zawodniczek i trenerów,
• pozyskanie wskazówek do dalszej pracy treningowej,
• promocja i organizacja wolontariatu wokół zadań kultury fizycznej i sportu,
• promocja ziemi winnickiej, Powiatu Pułtuskiego i klubu na arenie ogólnopolskiej.

2. ORGANIZATOR
• WÓJT GMINY WINNICA
• DYREKCJA ZPO WINNICA
• LUKS LIDER WINNICA
• WMZPR
• MINISTERSTWO SPORTU I TURYSTYKI
• PRZYJACIELE PIŁKI RĘCZNEJ W WINNICY

3. TERMIN
21-23.04.2017 r.

4.UCZESTNICY
• Dziewczęta rocznik 2005 i młodsze
• Jeden zespół może liczyć maksymalnie 16 zawodniczek, konieczne jest posiadanie
aktualnych badań lekarskich o zdolności do udziału w zawodach

5. MIEJSCE
• Turniej zostanie rozegrany w hali sportowej ZPO w Winnicy

6. SYSTEM ROZGRYWEK
• obowiązują przepisy ZPRP
• udział 12 zespołów
• każdy zespół rozegra 6-7 spotkań
• czas gry 2×12 min z przerwą 3 min,
• czas dla trenera 1 w połowie
• czas kary dla zawodniczki wynosi 1 min

7. ZAKWATEROWANIE I WYŻYWIENIE
• zakwaterowanie w salach lekcyjnych ZPO w Winnicy, wyposażenie własne ekip (karimata lub materac +śpiwór),
• wyżywienie w stołówce szkolnej (od kolacji 21.04 do obiadu 23.04)
• Przyjazd zespołów w dniu 21.04.2017r. przynajmniej godzinę przed pierwszym meczem.

8. SPRAWY FINANSOWE
• wpisowe 150 zł od zespołu
• koszt noclegu i wyżywienia 130 zł od osoby (dwa noclegi, posiłki od kolacji w piątek do obiadu w niedzielę) + koszulka okolicznościowa
• jeden trener gratis
• kierowca 60 zł

9. NAGRODY
• każda drużyna otrzymuje pamiątkowy puchar i dyplom
• trzy pierwsze zespoły otrzymują medale,
• upominek dla najlepszej zawodniczki, bramkarki i króla strzelców
• upominek dla najlepszej zawodniczki w drużynie,
• upominek dla najlepszej „7’’ turnieju
• każda uczestniczka pamiątkowy medal
• trenerzy otrzymują specjalne upominki

10. TERMIN ZGŁOSZEŃ
• kartę zgłoszeń (w załączniku) należy przesłać do dnia 20.03.2017r. mailem tosze14@wp.pl
• do dnia 25.03.2017 r. drużyny otrzymają potwierdzenie o zakwalifikowaniu się do turnieju
• do dnia 30.03 zespoły wpłacają na konto klubu wpisowe 150 zł
LUKS Lider Winnica ul. Pułtuska 19 06-120 Winnica
BS Winnica KONTO 16 8226 0008 2002 2000 0958 0001

11. SPRAWY RÓŻNE
• koszty organizacyjne pokrywa organizator,
• zespoły przyjeżdżają na własny koszt,
• zawodniczki powinny posiadać dokument potwierdzający ich datę urodzenia- legitymacja szkolna lub karta klubowa /dokumenty należy przedstawić każdorazowo na prośbę trenera drużyny przeciwnej, dokumenty należy posiadać podczas meczów/, aktualne badania lekarskie dopuszczające do zawodów sportowych i obowiązkowe ubezpieczenie na czas udziału w zawodach; (organizator nie będzie ponosił konsekwencji z tytułu ewentualnych nieszczęść wypadków i ich następstw),
• każdy zespół powinien posiadać, co najmniej dwa komplety zgodnych z przepisami strojów sportowych,
• zabronione jest używanie kleju do piłek,
• organizatorzy zapewniają wodę mineralną
• za szkody spowodowane przez uczestników odpowiada opiekun zespołu,
• wszelkie kwestie sporne rozstrzyga organizator
• piątek – kolacja dla trenerów
• sobota grill dla dzieci (w razie ładnej pogody)

12. INFORMACJE
• Bliższych informacji udziela:
Tomasz Szeliga tel: 606-726-946 e-mail tosze14@wp.pl

 

Pliki do pobrania
karta zgłoszeniowa
pdf_icon pobierz plik >>>

Joma